אצלנו בסטודיו - נלמדת היוגה הנשית המקורית על פי שיטתה של מירה ארצי פדן (מפתחת השיטה)  |  סטודיו להתאהב בנשיות שלך שמח לארח אותך במשכננו ברמת גן, כאן תוכלי להירגע, להתחזק, ולהעצים את נשיותך- ברוכה הבאה!  |  אנו מזמינות אותך- למעגל ראש חודש- מעגל נשים המאפשר לך לחוות תהליך חווייתי ומרגש בקבוצה. פרטים נוספים בדף מעגלי ראש חודש (באתר)  |  10 שיעורי יוגה בשבוע, 4 מורות שונות, שיעורים בכל יום וחופש בחירה מוחלט!  |  
אסנות:

אסנות= תנוחות היוגה.
בכתובים העתיקים מצוינות 108 תנוחות, אך לפני עשרות ומאות שנים היו מתרגלים מאות ואלפי תנוחות, ולמעשה יש אינספור תנוחות ווריאציות של תנוחות.
על פי מאסטר שיבננדה מספיק לתרגל אפילו רק 12 תנוחות בסיסיות כדי לשמור על גמישות ובריאות הגוף.
תפקיד התנוחות הוא לפתוח את ערוצי האנרגיה והצ'קרות, לפתח חוזק גמישות ובריאות ולהכין את הגוף לתרגילי הנשימה (פראנה יאמה) ולמדיטציה.
ASANA- משמעותה מחצלת, מושב רך, לשבת ביציבות, להיות נוכח, קיים, לשכון.
על האסנות להיות יציבות ונוחות למתרגל.




אפקטיביות האסנות:

באסנות הגוף מתחזק ומתגמש, ואנו מחזירים אליו את התנועתיות שאבדה (לרוב הבוגרים). תנועה= בריאות.
מייצרים מערכים עצבים חזקה ושקט פנימי.
מנקים את מעברי האנרגיה והמצבורים הרגשיים. ישנה הקבלה בין ערוצי האנרגיה לעצבים, דרך האסנות יש נגיעה וניקוי של המקומות בהם יש הצתברויות רגשיות.
(לומדים לנוע גם לחיים) מתוך מיקוד ללא הסחות דעת, ומתוך הרפיה של הגוף ושיחרור ממתח מיותר.




12 התנוחות הבסיסיות לתרגול:

1) עמידת ראש

2) עמידת כתפים

3) מחרשה

4) דג

5) פצ'ימותנאסנה- ראש ברכיים בישיבה

6) קוברה

7) ארבה

8) חצי פיתול בישיבה

9) קשת

10) עורב, או טווס (על פי בחירה אישית)

11) אוטאנאסנה- כפיפה לפנים מעמידה

12) משולש צידי


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
האתרים שלייוגה עם נוריתי www.yoga-nl.co.il  ♦ קואוצ'ינג עם נורית www.nuritlavi.co.il ♦  
 

לייבסיטי - בניית אתרים